Spoločnosť Nespresso, ktorá je partnerom tohto ročníka súťaže OFFICE ROKA je známa nielen kvalitou kávy, ktorú ponúka, ale aj jej prístupom k ochrane životného prostredia. Značka Nespresso ako prvá uviedla na trh porciovanú kávu v alumíniových obaloch, vďaka ktorým už niekoľko rokov ochraňuje exkluzivitu chuťového zážitku každému milovníkovi tejto kávy. Systém porcovanej kávy ale prináša otázku, ako hliník ďalej využiť. Svetovému lídrovi prémiovej kávy, značke Nespresso sa globálne už od roku 1991 úspešne darí hliník recyklovať. V Česku a na Slovensku sa hliník z použitých kapsúl dodáva napríklad miestnym partnerom v automobilovom priemysle. Recyklácia je neoddeliteľnou súčasťou filozofie spoločnosti Nespresso a jej záväzky v rámci programu Pozitívna šálka kladú čoraz ctižiadostivejšie ciele. Otvárajú sa tiež nové možnosti, vďaka ktorým je recyklácia hliníkových kapsúl stále zmysluplnejšia.
„Použitým kapsuliam chceme navrátiť hodnotu a ponúkame celý rad možností, vďaka ktorým je recyklácia pre našich zákazníkov pohodlnejšia. Nespresso nemôže dosiahnuť svoje ciele bez spolupráce so zákazníkmi, a tak sa obraciame na členov nášho Clubu, aby sa do recyklácie aktívne zapojili. Dnes máme kapacitu recyklovať 80 % použitých kapsúl a do roku 2020 chceme tento počet zvýšiť na 100 %. Do programu udržateľného rozvoja celosvetovo investujeme 500 miliónov švajčiarskych frankov a aktívne sa snažíme viac a viac zapájať aj členov nášho Clubu,“ dopĺňa Andrea Petrová, marketingová manažérka spoločnosti Nespresso.