Program

8:30-9:00         Registrácia - Ranná káva s Nespresso


9:00-9:15         Otvorenie konferencie


9:15-9:45           Inšpirujte sa víťazmi Office roka 2023

Panelisti:

ABSOLÚTNY VÍŤAZ - IMMOCAPMARTIN MARKO, obchodný riaditeľ

ZDRAVÁ KANCELÁRIA -  GOODREQUESTTOMÁŠ LODŇAN, generálny riaditeľ 

DNA FIRMY - SLOVENSKÉ ELEKTRÁRNE, MICHAL KREMEŇ, riaditeľ úseku podpory a služieb

INOVATÍVNA KANCELÁRIA - KISTLER, ADRIENA VRBOVÁ, prokuristka

Panelová diskusia so zástupcami víťazov Office roka 2023 a porotcami odhalí prípravy na priebeh súťaže a kľúčové aspekty, ktoré vnímajú ako rozhodujúce pri ich úspechu . Podelia sa o význam ceny pre ich podnikanie a udržanie talentov.

9:45 -10:15        Efektívna kancelária: Už nejde len o priestor

Speaker:

WOUTER OOSTING, výkonný riaditeľ oddelenia Workplace stratégií, CBRE HOLANDSKO

V dnešnom dynamickom pracovnom prostredí už nestačí mať len skvelú kanceláriu. Nárast hybridnej práce, zameranie na skúsenosti zamestnancov a dôležitosť finančných a ESG faktorov sú teraz kľúčové pri vytváraní úspešných a efektívnych kancelárskych priestorov.


10:15 - 10:30       Pauza s kávou Nespresso


10:30-11:00       Kvalita alebo Cena? Ako racionálne nasledovať trendy v pracovnom prostredí?

Panelisti:

TOMÁŠ KIMLIČKA, dlhoročný odborník v oblasti firemných financií

PETER PETRAŠKO, spoločnosť SAINT-GOBAIN ECOPHONE, akustika

PETER PIŠ, spoločnosť XAL, osvetlenie a akustika

MICHAEL BALÁŠ, spoločnosť NARBUTAS, kancelársky nábytok

MICHAL KULLA, spoločnosť KULLA, zeleň pre kancelárie a odpadové hospodárstvo

Prezentácia inovatívnych prístupov v oblastiach zelene, osvetlenia pracovných priestorov, ergonomických návrhov kancelárskeho nábytku a moderných systémov vzduchotechniky. Experti z praxe budú diskutovať o súčasných trendoch, ktoré formujú efektívne pracovné prostredie. Ďalej sa budú rozoberať stratégie, ako dosiahnuť úspory pri zariaďovaní kancelárií bez kompromisu v kvalite a identifikovať investície, ktoré prinesú dlhodobú hodnotu pre podnikanie.

11:00-11:30       Generácia Z: Aké nové potreby prináša v kontexte pracovného prostredia?

Spekaer:

LAURA BLAŽEKOVÁ - co-founderka spoločnosti ALLHEADS

Cieľom je poskytnúť ucelený pohľad na to, ako generácie ovplyvňujú dynamiku pracovného prostredia. Prechodom medzi generáciami a ich dopadom na pracovné prostredie. Predstavenie nových prístupov a potrieb ktoré prinášajú mladšie generácie do firemného sveta. Zameriame sa na význam dobrého osvetlenia a ergonómie, ktoré sú kritické pre generáciu Z, ako aj na ich požiadavku na flexibilitu a možnosť výberu, ktorá sa líši od zahraničných trendov. Predstavíme aj dôležitosť priestoru pre socializáciu a súkromie v práci.


11:30 – 11:45        Pauza s kávou Nespresso - Predstavenie Mini office


11:45 - 12:15     5 krokov k WELL kancelárii

Speaker:

SILVIA BASSADIN, riaditeľka oddelenia ESG & Udržateľnosti, CBRE SLOVENSKO

Predstavenie menej známej stránky WELL certifikácie, ktoré môžu transformovať bežné prostredie na miesto plné vitality a inovácií. Novinky, ktoré predefinujú zaužívané normy a poukážu na to, ako môže byť inteligentný dizajn základom pre zdravie a pohodu. Nechajte sa vtiahnuť do toku informácií, ktoré ilustrujú, že WELL je viac než len certifikát - je to o tvorbe priestorov, kde sa ľudia cítia ako doma a kde prosperita prirodzene pramení.


12:15 - 13:30     Obed -  Networking


13:30 - 14:00 Ukončenie konferencie