Pre zachovanie objektivity a aktuálnosti sú každým rokom v porote prítomní iní experti a odborníčky. Rozhodovanie poroty je dvojstupňové. V prvom kole majú v rukách výber finalistov a v druhom kole z nich potom určia víťazov jednotlivých kategórií a udelia titul Absolútny víťaz OFFICE ROKA. Porota prihliada na funkčnosť pracovného prostredia ako celku. Zohľadňuje originalitu, praktickosť, dizajn, atmosféru, vplyv na zamestnancov, ale aj náročnosť realizácie a procesy, ktoré realizácii predchádzali. Prihláste svoje priestory a pridajte sa k viac ako 160 spoločnostiam, ktoré sa už do projektu OFFICE ROKA zapojili. Získajte nezávislý odborný názor na vaše pracovné prostredie.


Ester Svetlík Danelová

Management consultant

Po štúdiu sociálnej psychológie a mediálnych študií začala pracovať ako konzultant pre rozvoj ľudí vo firmách. Sprevádza firmy zmenami ako facilitátor a kouč, dizajnér change management programov a tréner manažérskych zručností. Vo svojej kariére strieda rolu externého konzultanta s internými rolami v inovačnom biznise a v consultingu. Stála aj pri vybudovaní medzinárodného workplace consulting tímu v HB Reavis. Jej expertízou sú high-performing tímy a všetky aspekty, ktoré k ich úspechu prispievajú, a to vrátane priestoru.

Juraj Hubinský

autorizovaný architekt, Hubinsky atelier

Hubinsky atelier je architektonické štúdio založené Jurajom Hubinským v roku 2015. Ateliér bol nominovaný na CE.ZA.AR. za projekt Loft Mlynica v roku 2020 a za rekonštrukciu objektu Likérka v roku 2021, za ktorú v tomto roku dostal cenu SAID. Súčasnú architektonickú činnosť štúdia charakterizujú projekty viacerých mierok od interiérov, skrz budovy až po urbanizmus verejných priestorov. Princíp tvorby spočíva v hľadaní možností, rozmýšľaní nad konceptom a kontextom, práci s úprimnou materialitou, či zmyslom pre detail a vtip. Každé zadanie vníma ako akýsi prototyp, ktorý si zaslúži špecifickú pozornosť. Juraj je od roku 2019 členom Slovenskej komory architektov. Počas svojej umeleckej cesty absolvoval magisterské štúdium na VŠVU v ateliéri maľby a iných médií +- XXI prof. Daniela Fischera. Ďalšou témou, ktorej sa Juraj venuje, sú výtvarné intervencie do architektonického priestoru a maľba na plátno.

Barbora Kachlíková

Office a Happiness Manager, Metrohm Research Slovakia s.r.o.

Po úspešnom ukončení štúdia na Ekonomickej Univerzite v Bratislave v odbore Medzinárodné podnikanie v roku 2009 začala Barbora „Baja“ Kachlíková pracovať v interiérovom štúdiu Domaz, kde sa podieľala na tvorbe viacerých zaujímavých projektov a jedinečných interiérov. V roku 2021 zaujala pozíciu ako Office a Happiness manager v Metrohm Research Slovakia s.r.o. Spoločnosť získala titul Absolútny víťaz v súťaži OFFICE ROKA 2021. Barbora sa venuje fotografovaniu, rada cestuje a plánuje rôzne aktivity a eventy. Svoj voľný čas venuje svojej rodine, psíkovi Molly a kreatívnym veciam.

Michal Riabič

Dizajnér, Tuli.sk

Michal je podpísaný pod spoluprácou s takými značkami ako sú TON, Tuli, či Arteston. Jeho rukopis je viditeľný v produktoch, ale aj v rozvoji celého portfólia firiem. Ako Art Director firmy TON za 7 rokov vybral viaceré úspešné návrhy od svetových dizajnérov. Stál pri vzniku značky Arteston, ktorá sa etablovala svojimi produktmi Fold_it, Form_it ako luxusná kolekcia sedacieho nábytku z dielní rodinnej firmy Krošlák. Dnes podobným spôsobom rozvíja Tuli.sk, ktoré sa s úplne novou kategóriou produktov Nimble a Trace presadzuje v interiéroch súčasných agilných kancelárskych projektov. Michal rád presahuje úlohu dizajnéra, ktorý dáva formu novému produktu. Stáva sa aj efektívnym poradcom pre rozvoj firmy, a to od správneho nastavenia produktového portfólia až po marketingovú stratégiu. Je hrdým nositeľom CE.ZA.AR. a GOOD DESIGN, ako aj viacerých ocenení z nábytkovej výstavy v Nitre, či Czech Grand Design v kategórii interiér predajne.

Peter Gróf

Head of Workplace Strategy, CBRE Slovensko

Po štúdiu na Ekonomickej fakulte UMB a viacročnej praxi v produkcii medzinárodných konferencií sa Peter začal venovať tvorbe Workplace stratégií a Change Managementu. Pomáha organizáciám s mapovaním ich potrieb a prípravami na nich nadväzujúce rozhodnutia a stratégie týkajúce sa priestoru. Peter má 6-ročné skúsenosti s realizáciou rôznych workplace projektov naprieč mnohými trhmi, sektormi, či veľkosťami spoločností. Mnohým z nich pomáhal so zvládnutím hybridnej práce počas pandémie Covid-19, Change Managementom, adaptácie na “nový normal”, či “return-to-office”.